۶ پاسخ

چند وقتشه عزیزم؟
اگه بالای بیست روز داره گریپ میکسچر شیشه اش دراز حالته خارجی اونو بگیر خیلی جوابه

گريپ ميكچر بده

عزیزم دوره دارن بچه ها چند وقت دیگه خوب میشه
اکثرا این دوره رو گذراندن
فقط اگر شیر خودت رو میدی باید حواست به غذات باشه
بچه هایی که رفلاکس و کولیک دارن به لبنیات مخصوصا شیر خیلی حساس هستن
حتی خودت هم نباید بخوری یا میخوری حتما با عسل و بدون لاکتوز باشه

نبات داغ بده با عرق نعنا از تمش بهتر

ما تازه داریم رد میکنیم این کولیک خدا بهت صبر بده عزیزم
من گرمیچر هم در کنار کولیکز میدادم خوب بود میخای قطره اشو عوض کن

رفلاکس نداره؟

سوال های مرتبط