۴ پاسخ

چون باید ناشتا باشی قرصتو نخور

صبح هیچ قرصی نخور

منم فردا دارم یادم باشه نخورم

من اون روزی ک ازمایش داشتم واسه قند و تیرویید قرص تیروییدم نخوردم چون ناشتا بود

سوال های مرتبط