۵ پاسخ

سلام
من از شیشه فیلیپس avent استفاده می‌کنم. خیلی خوبه و هوای خیلی کمی موقع شیر خوردن توی معده بچه میره. برای ماه‌های مختلف هم سر شیشه مخصوص داره که مثلا یک یا دو یا سه سوراخ داره.
البته اصل کار لاستیک سر شیشه است که قابل تعویضه و جداگانه میشه خرید.

دوستان بچم۳ماهشه
بینیش کیپه سرفه میکنه پلارژن چقدر بهش بدم چند قطره

شیشه شیر دکتر براون عالیه

دکتر براون

نفخ برای شیشه نیس . طبیعیه تا ۴ ماه نفخ شدید دارن تا معده و روده شون عادت کنه

سوال های مرتبط