۷ پاسخ

ن برای شروع خوب نیست بعدشم ۳۰۰-۴۰۰ میخای پول بدی خودت درست کنی بهتره ک من کلا سرلاک نخریدم هیچوقت

فقط میدونم گندم و خرما_موز و اینا
مال شروع۸ماهگیه

من حریره بادوم دادم برای وقتای که نمیتونم غذابهش بدم خوبه خوشش میاد

حریره بادوم نستله خیلی خوشمزس

من فرنی برنج خریدم واسه وقتایی که خونه نیستم یا مهمون دارم غذا آماده باشه ساده و خوش طعمه

وایه این سن فقط حریره اس با فرنی برنج

اره عزیزم منم حریره خریدم با فرنی برنج واسه وقتایی که وقت ندارم براش چیزی درست کنم بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی
مامان پسرک قشنگم مامان پسرک قشنگم ۱۱ ماهگی