۵ پاسخ

اره گلم باید حتما بری

اره من۱۶روزگی رفتم یکم عفونت کردن

اره هم طبیعی هم سزارین باید تو ۱۰ روزگی نشون بدی

منم طبیعی
خب چکار کردی من نیفتادن

من که نرفتم طبیعی بودم

سوال های مرتبط