منم ۱۲روزه این مشکلودارم بردمش دکترش گفت قطره اسیدفولیک بهش بده برااشتعاش خوبه اونم میدم ولی فعلاتغییری نکرده
مال من ک ن غذا ن شیر میخوره
خیلی کم پیش میاد بچه ها تو این سن خوش غذا باشن بزن به در بیخیالی ایشالله از شیر بگیریش غذا خور میشه😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.