سلام مامانا بچە م. میلی بە غزا خوردن ندارە نمی دونم چرا

۳ پاسخ

منم ۱۲روزه این مشکلودارم بردمش دکترش گفت قطره اسیدفولیک بهش بده برااشتعاش خوبه اونم میدم ولی فعلاتغییری نکرده

مال من ک ن غذا ن شیر میخوره

خیلی کم پیش میاد بچه ها تو این سن خوش غذا باشن بزن به در بیخیالی ایشالله از شیر بگیریش غذا خور میشه😢

سوال های مرتبط

مامان فرح جون🥰♥ مامان فرح جون🥰♥ ۲ سالگی