۱۵ پاسخ

یکی اومده برای من ...قشنگه

یکی اینکه احتمال خیلی زیاد جنسش بده که قیمتش اینه بعد اینکه شما سایزت ۴۶ هست این دامن تور خیلی چاقت میکنه

چقدررررررر قیمتش خوووووبه ، اولی

هردوقشنگن

پول جلیقه شو میگیره دامنش ازین تور معمولیاس ک میزنن ب پنجره

ببین این مشخصه کیفیت نداره،والا من یه شال دیروز خریدم یه تومن،کت وشلوارها و کت و دامنا همه ۴,۵ تومن بود

قشنگه مخصوصااولی ...ولی چاق نشونت میده

اولی خوشگله

فک کنم پارچش جنس ضعیفی داره دامنش ک کلا ی تور نازکه

اولی خوشگله

اگه شکم پهلو داری چاقتر نشونت میده

سلام
آدرس پیجش رو میفرستید؟

اولی قسنگتره
از جنسش مطمئن شو چون قیمتش خیلی باعث تعجبه

اولی قشنگه.
چقدرقیمتش مناسبه یه تومن

اینم ومی

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فاطمه🩷حسین🩵 مامان فاطمه🩷حسین🩵 ۵ سالگی