فرنی درست کردم
من دخترم فقط شیر خودمو میخوره
یه وقت هایی میبینم سیر نمیشه انگار
بعدم سر سفره یا موقعی که چشم ش به خوراکی بیفته قیامت به پا میکنه..
بعدم مشکلی از نظر يبوست و ریفلاکس و کولیک و اینا نداشت، با خیال راحت براش فرنی و پوره سبزیجات شروع کردم
البته خب تجربه هم داشتم از سر پسرم.. سر پسرم محتاط بودم😅😅
من از امروز شروع کردم آخه بچم گرسنه بود شیرم کافی نبود براش پوشکش همش خشک بود وزنش اصلا تغییر نکرده. شیر خشکم کمکی میدادم الان یک ماهه اونم نمیخوره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.