منم از این سن شروع کردم دکترش گفت اصلا فرنی اینا نده فقط پوره با پوره سیب شروع کردم
ب دختر من گفت هفته اول لعاب برنج هفته بعد فرنی ارد برنج هفته بعدش سرلاک گندم همش و از دو قاشق شروع کن هر چند روز دو قاشق زیاد کن از شش ماه سبزیجات بده
فرنی ارد برنج بعد اگه رفلاکس نداشته باشه حریره بادوم بعد ۱۰ روز میتونی سوپ و پوره سبزیجات بذی
پسرم فردا پنج ماهش میشه دیروز بردم دکتر دکتر گفت فکر غذارو فعلا از سرت بکن بیرون خیلی زوده
چهارماه زوره هنوز
اول از فرنی بعد حریره بادوم
بعد ۳ روز ۳ روز تست حساسیت بگیر از سیب زمینی و هویج و کدو حلوایی
چن ماهشه شروع کردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.