۵ پاسخ

من چایی شیرین نون پنیر با گردو یک بار خوردم مزه میده🤣😉

خوبه مغزت راحتع🤣

وای دقیقا منم یه بار ۴ صبح هویج بستنی درست کردم خوزدم 😂

کاملا طبیعی هستش😂

مثل من ک صبح زود می‌خوام برم جایی و هنوز نخوابیدم درصورتیکه باید بخوابم خستم 🤫😂🤣

🤣🤣🤣اره اینجوری گفتی منم گرسنم شد 😑

سوال های مرتبط