من چایی شیرین نون پنیر با گردو یک بار خوردم مزه میده🤣😉
خوبه مغزت راحتع🤣
وای دقیقا منم یه بار ۴ صبح هویج بستنی درست کردم خوزدم 😂
کاملا طبیعی هستش😂
مثل من ک صبح زود میخوام برم جایی و هنوز نخوابیدم درصورتیکه باید بخوابم خستم 🤫😂🤣
🤣🤣🤣اره اینجوری گفتی منم گرسنم شد 😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.