اینم بگم سنو چسبندگی انجام دادم
۳۳.۳۴
به من گف قبل عید تو ۳۷ یا ۳۸ باید بری . طبیعیم
36/37
اگر سونو جفت انجام ندادی همراه سونو وزن. باید تو این هفته های آتی انجام بدی.به پزشکت بگی که برات بنویسه
من 29هفته دادم گف بعدی 34هفته بیا بنویسم
فک نکنم بعد سونو وزن و جفت اکرتا دیگه نیاز باشه.مگر خدایی نکرده شرایط اورژانسی باشه..
۳۶ با ۳۷ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.