۶ پاسخ

اره گلم من کوچکترهم بودداده بودم

اره گلم تبش اگه خیلی وهیج جوره پایین نمیاد میتونی ۳/۵یا۴ تا سی بدی ولی اگه تبش کمه ۲ یا ۳ تا بده

اره عزیزم چند کیلوئه کوچولوت

اگه هشت کیلو به بالا هس

آره من دادم.۲.۵سی سی بده

اره من دخترم ۹ ماهش بود هیچ جوره تبش پایین نمیومد دکتر بهش داد

سوال های مرتبط

مامان گیلاس🍒✨️ مامان گیلاس🍒✨️ ۱ سالگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام هفته هجدهم بارداری