چی بخورم شیرم زیاد بشه؟

۱۱ پاسخ

دلستر

پودر شیر افزا من خوردم خیلی خوبه

من آب سیب میخورم احساس میکنم زیاد میشه

سویق شیرافزا سفارش دادم من امروز با ویتامینه میگن خیلی خوبه شیر زیاد میشه بچه استخوان بندی محکم میشه

کاهو با سرکه انگبین به شدت شیرافزاست
چای کمرنگ ،شیرولرم با خرما،ابگوشت
دمنوش رازیانه و زیره

شیر زیاد بده
مال منم کم بود زیاد میدم خیلیییی زیاد ماشالا

مایعات فراوان.من تند تند چای کمرنگ با خرما میخورم
شیر و خرما میخورم
کاچی هم میخورم روزی یه کاسه اونم احساس میکنم تاثیر داره
غذا هم چیزای مفید و سالم میخورن

خرما و ارده
پروتیین
مغزیجات

سوپ قرص شیرافزا هویج

قطره شیرافزا،دلستر،ابگوشت،کاچی

دلستر
آبگوشت
سوپ

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۲ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان محمد ماهان مامان محمد ماهان ۴ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۱۳ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱۴ ماهگی
مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی
مامان آرتان مامان آرتان ۱۲ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان شایراد مامان شایراد ۶ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۲ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۹ ماهگی