چی بخورم شیرم زیاد بشه؟

۸ پاسخ

سیرابی

دلسترم میگن خوبه

من چای خرما میخورم اب هویج زیاد میشه ابگوشت مثلا

چای نبات بخور و یا کمپوت خونگی درست کن بخور شیرت خیلیییییییییی زیاد میشه

ماهی خیلی خوب

از داروخونه قطره شیرافزا بگیر

بدوشی ب مرور زیادمیشه همه چی بخورم ببین کدوم زیادمیشه یکی برنجی یکی نونی

چای خیلی خوبه شیر داره زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۱۲ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان محمد ماهان مامان محمد ماهان ۴ ماهگی
مامان سید کوچولو💙 مامان سید کوچولو💙 ۳ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۱۴ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۱۴ ماهگی
مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی
مامان آرتان مامان آرتان ۱۲ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان شایراد مامان شایراد ۶ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۱۲ ماهگی