خانوما شما سیب زمینی و چجوری دادید به بچه هاتون ؟؟

۲ پاسخ

آب پز کردم یه مقدار آب جوشیده سرد شده و یه قاشق چای خوری روغن زیتون بهش اضافه کردم

له کردم با ۳۰ تا شیرخشک آماده قاطی کردم دادم

سوال های مرتبط

مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی