من ک همه چی میخورم
نه بابا هیچی نمیخویم هرچی توش حبوبات داره نمیخورم پنیر کره ماست نوشابه هرچی ک گاز داره یا موز خیار پرتقال
گوشت گوسفندم خیلی کم. کو،ت میخورم والا😅
نه میل ندارم هیچ
من رژیممم ب خاطر حساسیت پسرم
من که هیچی نمیخورم،واقعا موندم صبحانه چی بخورم اخه صورت و بدن دخترم ریخته بیرون
من اره همه چی
پسرمن از اولش هم بچه حساسی نبود
نه هنو غذا های که باد داره نمیده مامانم
نه من رفلاکس داره پرهیز غذایی شدیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.