دوستان نماز شما میشینید میخونید یا وایستاده؟

۲۵ پاسخ

من نشسته رو صندلی میخونم،

من نشسته نمیتونم زیر شکمم درد میگیره

من ازاول حامللگی نشسته اخه هماتوم داشتم

سرکلاژم. رو صندلی میشینم میخونم

ایستاده میخونم با اینکه سیاتیکم اذیت میکنه

نشسته

من یه مدت وایمیستادم انگار حالم داشت بهم میخورد نشسته میخوندم یه مدت دی م اوکیم ایستاده میخونم

ایستاده

ایستاده .دو بار نشسته خوندم دلم درد میکرد اذیت میشدم

من نشسته میخونم

سرکلاژیم نشسته

نشسته میخونم ،فشار به شکم میاد حالت سجده

نشسته استراحت مطلق

من بخاطر طپش قلب شدید و تنگی نفس اصلن نمیتونم رکوع و سجده برم
نشستنی میخونم‌
قبلن وایسادنی میخوندم وسط نماز حالم‌بد میشد

من چون سرکلاژم نشسته میخونم

فعلا ایستاده

من ک نمیتونم صاف بشم مهرمو میزارم رو مبل میخونم

من میز برای نماز دارم نمیتونم سجده برم تپش قلب میگیرم

بستگی به شرایط خودت داره عزیزم خیلی اذیت میشی میتونی نشسته بخونی

ایستاده

ایستاده

فکر کنم زمانی که دیگه شکمت خیلی بزرگ شده میتونی نشسته بخونی

وایساده

به خاطر دیسکم نشسته

ایستاده

سوال های مرتبط

مامان ☁️اَبرا☁️ مامان ☁️اَبرا☁️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری