دوستان شما نماز میخونید رکوع و سجده میرین شکمتون اذیت نمیشه؟

۲۱ پاسخ

نشسته میخونم،، چون رکوع برم پاشم گاهی تیر میکشه

یادم نمیاد کی‌خوندم😊

نه اذیت نمیشم خداروشکر

نشسته میخونم من

من بخاطر هماتومم نشسته خوندم دیگ بعدشم با اینک رفع شد نشسته ادامه دادم فعلا تا انومالی

نشسته رو زمین

منم نشسته میخونم روی میز ناهارخوری

من نشسته میخونم شکم ندارم فعلاولی بادولا راست شدن زیادی سرگیجه میگیرم چشمام سیاهی میره

ولی من سرپا میخونم خیلی اروم میشینم پامیشم

من نصفه نیمه سجده میرم مهرو میارم بالا

نه عزیزم اذیت نمیشم

منکه هنوز همون شکم قبلی مو دارم

من نشسته میخونم چون قدم بلنده وزنمم زیاده خیلی باید خم و راست بشم دیگه دکترم گفت اینجوری ،بعد کلا استراحتم هستم ،رو میز و صندلی میخونم

بعد رکوع نی نی یه تکون میخوره همش

منم روی میز صندلی میخونم

نشسته بخون عزیزم
من نشسته میخونم کلا از موقعی که باردار شدم چون زیر دلم درد میگیره خم و راست بشم

نه نی نیت هم باهات نماز میخونه😂🥺

منم نشسته میخونم

من نشسته میخونم

عزیزم نشسته بخون منم همین کارو میکنم

من نشسته میخونم عزیزم روی صندلی و میز

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترم🩷 مامان دخترم🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری