سلام بنظرتون ساک بچه ببندم؟؟

۱۲ پاسخ

من که نیستم اصلا دلم نمیاد هیچی نمیشه ایشالا

من هنوز نبستم خونمونم نیستم🤦🏻‍♀️

منم باید ببندم چیا میزارین شما؟

ببند منم دارم لباسای دخترمو میشورم انشالله که سرورتون زایمان می‌کنیم و اوضاع آروم میشه ولی خب احتیاط شرط عقله

منم دارم میبندم🫠

وسایلای داخل ساک بچه رو بگید ما هم ببندیم

اره ببند منم میرم ببندم

آره دیگه انشالله به سلامتی فارغ شی

اره اماده کن وسایلتو

من بستم

اره عزیزم
هم ساک بچه هم ساک خودت

اره عزیز اگ وسایلت آمادست ببند اماده داشته باش

سوال های مرتبط

مامان عطرین خانوم❤️ مامان عطرین خانوم❤️ ۱۱ ماهگی
مامان دنیز🤰🏼🩷 مامان دنیز🤰🏼🩷 روزهای ابتدایی تولد