۲ پاسخ

عزیزم ۴ سالگی دوره وابستگی تموم شده و اختلال اضطراب جدایی حتما با یک مشاور صحبت کن بازی درمانی میکنن وگرنه برای مدرسه خیلی اذیت میشی

در چه حد وابستگیش

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان کوچوله 👼🏻🩵 مامان کوچوله 👼🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد