من سر پسر اولم از همین قرص اسفاده کردم خیلی خوبه قرصش
اره من دارم میخورم از این
وای متنفرم که میری دارو بگیر بعد یه چیز دیگه میدن میگن اینم همونه فقط نوع دیگش یا کارخونش فرق داره بابا همونو داری بده نداری بگو نه
من از همین میخورم
این مکمل خیلی خوب و مطرحی هستش منم استفاده میکنم هیچ مشکلی نداره با خیال راحت میل کن عزیزم
این مکمل خیلی خوب و مطرحی هستش منم استفاده میکنم هیچ مشکلی نداره با خیال راحت میل کن عزیزم
من می خورم خیلی خوبه
این خیلی خوبه بخور
نه منم میخورم عزیزم
منم از این میخورم
من دوسه روز خوردم همش بالا اوردم در حالی که اصلا تو بارداری بالا نمیوردم
دکتر من از اول اینو نوش برام تا آخر بارداری حتی بعد بارداری هم خوبع دوران شیردهی
من اینو مصرف میکنم خوبه
منم همینو دارم
من از این میخورم
دکتر منم اینو داده بهم . فقط بوی خیلی بدی داره.🤣
هفته ای چند تا میخورید من دکترم گفته هفته ای دو بار چون وزنم زود بالا میره
من از قبل بارداریم میخوردم الانم میخورم
منم از این میخورم
برای من از اینه
اینم عالیه
عالیه
اتفاقا علی گلم من 4 ماه دارم میخورم
نه من میخورم الان گرفتم شده ۹۰۰
ن عزیزم من میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.