الان سفر کردن خطرناکه امن ترین جا خونه هامونه
نه شهرستانا هم به زودی درگیر میشن خونه خودمون امن ترین جاست
بنظرم جاده خطرناک تره.
باز هرچی پیش بیاد تو خونه دسترسی به دکتر و داروخونه و درمانگاه داری
تو خونه بمونید خونه خودتون امن ترین جاست
وای باز عین اون دوازده روز ترین بریزین شمال و شهرستان بشینین سر جاتون تو خونه
پس اون پناهگاهاچیه که میگفتن تهران هم پناهگاه درست کردن؟
جاده ها ترافیکه، بمونید خونه، ذاتا شهرستان ها رو هم دارن میزنن
من فعلا خونم میمونم بهترین جا همینجاست
من الان دکتر بودم
گفت بری تو جاده گیر کنی خیلی خطرناکتره بشین تو خونه
من استراحت نسبی ام
الان بری تو جاده معلوم نیس چی بشه، یهویی همه میخوان برن ترافیک شدید یهو میبینی چندساعت تو ترافیک و تصادف و فلان... خونه بنظرم امنتر از همهجاس
الان خیلی از شهرهارو زدن پس فقط تهران نیست توکل به خدا توی خونه هاتون بمونین
نه بابا خونه بهترین جاست توکل به خدا میکنیم و خونه میمونیم
گفتن تهرانو خالی کنید اخه😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.