۹ پاسخ

من هشت بسته چهل تایی یک استفاده کردم الان ۴۵روزشه رفتم رو دو وزن نی نی هم ۴/۸۰۰

حداقل ۴تا بسته ۴۰تایی میخواد

من سه بسته یک گرفتم نمیدونم کم و زیادشو

تا یک ماه سایز یک استفاده میشه تقریبا روزی ۵ تا از کمش پوشک استفاده میشه دیگ حساب کن خودت

خواهر منم دوتا سایز یک گرفتم نمی‌دونم کمه یا اضافه

عزیزم بچه ای که تازه به دنیا میاد ماه اول روزی ده تا پوشک لازم داره .
ینی یک بسته ۴۰ تایی برای چهار روز کافیه .

خواهر منم دوتا سایز یک گرفتم نمی‌دونم کمه یا اضافه

۲ یا ۳ بسته سایز ۱ کافیه

من سه بسته 1خریدم روزای اول بچه خیلی مای بی بی کثیف میکنه

سوال های مرتبط