سلام خانوما نوشابه بچه رو سیاه می‌کنه بنظرتون

۱۵ پاسخ

ن بابا این دیگ چ حرفیه جنین ب مادر و پدر میره کلا ژنتیکه ربطی ب نوشابه نداره

فک نکنم ویار من نوشابس🥹

فک نکنم ویار من نوشابس🥹

ژنتیک اینجا بوغه ؟

من تا دلت بخواد نوشابه و فست فود خوردم، خرما خوردم ولی بچم سفیده

فک نکنم ویار من نوشابس🥹

من تا دلت بخواد نوشابه و فست فود خوردم، خرما خوردم ولی بچم سفیده

نه این حرفا چیه فقط براسلامتی نی نی خوب نیست وقندش ضرر داره

ب من میگن خرما نخور بچه رو سیاه میکنه شما خرما خوردین؟ من صبحا با شیر دوس دارم

اگر ماست سفید می‌کنه نوشابه هم می‌تونه سیاه کنه🙄🙄
ژنتیک هم که کشک

وایی من خیلی دوس دارم نوشابه 🥲همه میگن سیاه میشه بچه ولی چیکار کنم دلم میخاد

رنگ پوست ژنتیکیه عزیزم

من که ویارمه نخورم دلم یه جوریه

وا نه کی گفته بخاطر قندش میگن نخور

تو بارداری اینقد خوردم
دخترمم اصلا سیاه نیست

سوال های مرتبط

مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وپنجم بارداری