عزیزم یک اسپند براش دود کن یا تخم مرغ بشکن شاید آروم بشه من خیلی اعتقاد دارم
براش ژل اروم کننده لثه بگیر
دندون میخواد دراره
دکتر برای پسرم شربت استامینوفن نوشت داخلش ویتامین دی ریخت گفت با پنبه بزنیم به لثش اگه بخاطر دندونه بیقراریش
خوشگلا اخلاق ندارن خواهررجان پسر بزرگ من خوشگلللل ولی اخلاق صفر الانم همینه 😏
اسپند و برداشتن ترس با آبنمک و شکستن تخم مرغ و مراجعه به پزشک اگه که خابش نامنظمه احتمالا گریه هاشم از همینه یه دکتر برو اگه مشکلی نداشت میتونی بگی داروی پدیا بست اسلیپ بنویسه تا خابش منظم شه
عزیزم استامینوفن پاراکید تو خونه داشته باش خیلی هم عکسشو نزار شاید چشمش میزنن که بچه اذیت هس .....
وای من میدونم
شما چی میگی
منم ایتطوره بچم
میکم شاید از رفلاکسه
پسر منم اینطدریع دقیفا
ای خوداااا چ نااازه ماششالللله
وای حال منو داری دقیقااااا بخدا فقط کفر نمیگم والا موهامو از عصبانیت کندم هی میزنم توسرخودم اعصابم به صفر رسیده خونه گند خورده فقط گریه گریه گریه ونق بخدا شوهرم از گریه های بچه ونخوابیدن بچه از کار بیکار شد بیچاره نمیتونه بخوابه که صبح بره سرکار
بخاطر دندونشه عزیزم
دیفن هیدارمین بگیر یکم بزن ب انگشتت یا مسواک انگشتی و براش بزن آروم میشه
هویج بده دندون بزن حتما برای لثه هاشه اگر نبود ی دکتر ببر ببین چشه
پسر منم همینطوری بود تا ۳ روز تو بغلم همش میموند میزاشتم زمین گریه میکرد اونم با جیغ وقتی هم که خواب بود توی خواب با جیغ گریه میکرد شبر هم میدادم اروم نمیشد دیروز قطره ی پدی لاکت خریدم دادم تا الان که شبا میدم دردش خیلی اروم شده گریه هم نمیکنه
ژل باریج بگیرگهگاهی استامینوفن بزن لثه اش شایددل درده
بخاطر دندوناشه بیتابی میکنه دختر منم بعضی وقتا بخاطر دندوناش خیلی اذیت میکنه
یکی دو قطره استامینیفون روی لثه هاش بکش
یا شایدم نفخ یا قولنج میکنه شکمشو با روغن ماساژ بده پاهاشو ورزش بده شاید باد معده داشته باشه خارج بشه
ماشاءالله چه پسر نازی
خدا حفظش کنه
زیر گوشش همش ذکر «ماشاءالله لاحول ولا قوة الا بالله العلی عظیم» رو بخون
اسپند دود کن و تخم مرغ بشکن
دندونش ب زودی درمیاد شاید ۲۰ روز دیگه بهش آره گیر و ژل و قطره پاراکید بزن ب لثه ش
اگر دندونشه ژل باریچ بزن
ببرش دعا نویس اعتمالا چشم دنبالشه
ببین هرچی گفتی دقیقا بچه منم همینجوریه دیگه بخدا کم اوردم خسته شدم فقط دکتر میبرم میارم
والا این چیزایی ک میگیو ب قیافش نمیخوره 😅
ایشون چون خوشگله تا اطلاع ثانوی هرکار بکنه حق داره🧿😁
براش اسپند دود کن .چشم نخوره .بی قراری الکی ازاون چشمخوردنه .
لثه گیراش بزار خنک بشه فریزر بده رو لثه هابکشه تا اروم شه اگه درد و خارش لثه داره
یا دیفن هیدرامین روانگشتت بریز بکش رو لثه هاش .
بچه یک مشکلی داره بی قراری میکنه.تمام راه حلا رو برو ببین اروم میشه
الهییی پیج داری مگه نه؟ من اینستا دیدمت
یکم براش زاغ و اسفند بزار
قطره پاراکید استامینوفن هم بگیر بکش رو لثه خاش آروم میشه
پسر من ۲ سال و نیمشه هنوز که هنوزه همینجوریه
پیرمون کرد
الان انفاقا داشتم بهشوهرم میگفتم
برم یه جا موشک بخوره بهم از دست این بمیرم راحت بشم
پسر منم این علاعم هایی که پسر شما داره همه رو داره.
پسر من رفلاکس هم داره . . انقدر هم تو خونه راه رفتم که دیگه حالم داره بهم میخوره 🥴
تو چقد ناناسی ماشالله بهت😍
مسواک انگشتی بگیر رو لثه هاش بکش اروم میشه
ژل باریچ بزن
واسه لثشه دخترمنم اینجوری بوددکترگفت دیفن هیدرامین شربت بزن انگشتت بمال لثش خدایی حرف نداره سریع آب زواتیش بود واسه ما.
ژل تسکین دهنده لثه بزنید به دندوناش
خدانکنه عزیزم الهی بگردم ماشالا چه نازه اونم اذیت میشه خیلی باور کن کمکی داشته باش خوبه
شیرمیخوره؟ پسرمن اصلا شیرنمیخوره
فقط تحمل کن تا بگذره
ما هم تمینه دورت بگردم نمیدونی چیکار میکنه این دخملی با من دیگه ظرف شستنم شده ی دستی چون خانم بغلمه الانم خوتبه تو بغلم بزارمش زمین بیدار شده😂😂اینقد گشنمه
ماشاالله 🧿🧿🧿
دکتر به من گف یکم دیفن هیدرامین بزن به لثه اش
بهش استامینفون بده اگه میدونی اصلا آروم نمیشه یه دونه شیافت استامینفون کودکان براش بزار ببینم آروم میشه
ماشالله چ بچه ی نازی🥹♥️🧿
پسر منم موهاشن ای رنگن ولی پسر تو روشن ترن
عزیزم میفهمم خیلی سخته این دوران 😢😢امیدوارم زودتر بگذره برات
رفلاکس نداره؟؟چون بچه منم همینجوریه.
یه کم روغن زیتون بکش به لثه
دندونگیر بزار یخچال خنک بشه بکشه به لثش
خدا حفظش کنه عزیزم
ژل تسکین دهنده بگیر برای بچه ها با دندونی بده بهش
راهکارش همین کاریه که انجام دادی
کمک داشته باشی تا این دوران بگذره
قطره پاراکید میزنی رو لثه ش؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.