ای خدا وضعیت منم همینه با رفلاکس و کولیک دارم روانی میشم امروز کلی گریه کردم
منم همش دعوا میکنم باهاش
خیلی سخته چون بچه منم همینجوری
فقط میخواد بغل باشه فقطم بغل خودم
ولی سعی کن دعواش نکنی گناه داره
دقیقا دخترمنم مثل پسرشماست کل تنم درد میکنه صبحا یه دیکلوفناک میخورم شبا یکی استامینوفن که هرروز بایدبخورم که بتونم سرپا شم بخدا خیلی خستم همش میگم کاش میشد درددخترمو من بکشم اونقداذیت نشه کاش دردش بیادواسه من
منم یه دوره به خصوص در ۵ ماهگی این مشکل رو داشتم. هر دفعه که خوابش می گرفت اینقدر گریه و بی قراری می کرد تا بخوابه. منم دیگه بعضی ساعت ها باهاش گریه می کردم از سر ناچاری. تنها باید صبر و حوصله کنی تا این دوره هم بگذره. امیدوارم زودتر تموم بشه
دکتر بما هیدروکسی زین داده روزی یه میل
منم همینم
سر پسرم داد میزنم😐 اعصابم نمیکشه
همش نق نق و گریه خب چته دو دقیقه آروم بگیر
خونم که گند و کثافت گرفته وقت نمیکنم یه دستشویی برم
از این دندونی که میزارن تو فریزر یخ میزنه از اونا بگیر براش کمکش میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.