دخترم من دوتا پایین تازه دراورده الانم داره دوتا بالایی رو درمیاره
اسنئو کر بده روزی دوقاشق مربا خوری تو یک ماه درمیاد همشون
دختر منم همینه بردم دکتر گفت چون قبل ۱۳ ماهگی دندون دراورده مشکلی نیست ژنتیکیه باباشم همینجور بوده نگران نباش
دختر من دندون اسیاب ۲ تا بالا دو تا پایین داره نیش هم شش تا بالا شش تا پایین
ویتامیناشو مرتب میدی؟
تو تامیکام گزاشتم اونارو بده
کلسیم هم بده
شیر پاستوریزه نیدی؟
دختر منم همینه.
یازده ماهگی دوتا پایین دراورد ۱۲ ماهگی دوتا بالا
الانم دوتا بالا داره درمیاره.که یکیش باد کرده یکیش نیش زده دندونش
پایینی ها هم خبری نیست
چیش غیر طبیعیه؟!
بچه ۱۷ ماهه ۵ تا دندون خیلی کمه😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.