سلام مامانا، صدک ۶۰ خوبه؟

تصویر
۱۲ پاسخ

این صدک کجا نوشت تو سونو

چند هفته رفتی سونو بهت گفت صدک نینی چنده؟

من مثل اون خانممم ک قشنگ و تمیزع

این منم بخصوص با بچه کوچیک موهام دوروزه یبار شونه میکنم 😑😑

😂😂😂واقعا من با يه دستم دست شوهرمو ميگيرم يه دستمم به مبل تا بلند شم🤣كپي خودمه
ولي لكه بستي رو لباسم نيست😂

اره عالیه ، چند کیلو چیا خوردی ب منم بگو دهک نی نی من خیلی پایینه ، دهک ۱۳ هست 🥲

ارع عزیزم خوبه ‌.دخترمنم صدک ۶۰بود بدنیا اومد۳۲۰۰بود

میگن بالای ۵۰ خوبه

چن کیلوعه گلم نی نیت

عالی..

ماشالله تا حایی که میدونم اره باید تپل باشه فک کنم

دقیقا

سوال های مرتبط

مامان دنیا مامان دنیا ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو🤰🏻💙 مامان کوچولو🤰🏻💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان آرتا مامان آرتا هفته سی‌ام بارداری
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمدمهدی مامان محمدمهدی هفته سی‌ودوم بارداری