چجوزی بچه امو از پستونک بگیرم

۵ پاسخ

من از ۹ ماهگی ندادم

من الان سه روز بهش ندادم با شیشه شیر ساکتش میکنم

از عطاری دارو صبر بگیربزن بهش نمیخوره دیگ

من یروز‌ ندادمش بهانه گرفت
از فرداش دیگه اصلا سراغشو‌نگرفت😂الانم یه وسیله بازیه براش

چجوری نداره منم گرفتمش ازش دو روز گریه میکنه تحمل کن خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۲ سالگی
مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی