عزیزم برو تو بیمارستان تو بخش زایشگاه برات انجام میدن
برو سونو گرافی شبانه روزی
باید صبر کنی تا باز بشه
زنگ بزن چندجا بالاخره همه تعطیل نمیکنن
دوسه روز دیگه برو
تهرانی؟مراکز درمانی که تعطیل نمیشن یه سونوعه دیگه چیز سختی نیست برو جای دیگه ببین هستن یا نه
هیچی صبر کن تا بری انتی
با همسرت برو خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.