بچه ها من امروز سونو تشکیل قلب داشتم باید چیکار کنم حالا ؟

۸ پاسخ

عزیزم برو تو بیمارستان تو بخش زایشگاه برات انجام میدن

برو سونو گرافی شبانه روزی

باید صبر کنی تا باز بشه

زنگ بزن چندجا بالاخره همه تعطیل نمیکنن

دوسه روز دیگه برو

تهرانی؟مراکز درمانی که تعطیل نمیشن یه سونوعه دیگه چیز سختی نیست برو جای دیگه ببین هستن یا نه

هیچی صبر کن تا بری انتی

با همسرت برو خب

سوال های مرتبط

مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته دهم بارداری