۱۰ پاسخ

مردم کار و زندگی دارن اخه کجا برن
کو پول که برن
برن سر کی آوار بشن با این گرونیا

ازترسشونه میگن شهرهارو خالی کنید

همه جا رو میزنن کجا میخواین اواره شین از مراکز نظامی فاصله بگیرین همین همه ادارات و شرکتها بازه همه فرپا باید برن سرکار تعطیل کنن همه جارو میشه بعد در موردش کلا فکر کرد

ما که شهرستانمون نزدیک انرژی هسته ای بدتر

چرا ابن پیام برا ما نیومده پس؟

اتفاقا اگه دله خوشی از جمهوری اسلامی ندارین بمونین تو خونتون حق بیرون از شهر رفتنم ندارین
والا تا دیروز میگفتین بده الان میخواین حرفشونو گوش بدین بشینین خونه هاتون

عزیزم لطفا تهرانو خالی نکنید از ترس مردم گفتن برید

آره منم شنیدم باید از شهرهایی ک مورد هدف قرار گرفتن مخصوصا تهران خارج بشین اینو چندبار گفتن

عزیزم، اگه امکانشو دارین برین چند روز تا مشخص شه وضعیت.

کی گفت

سوال های مرتبط