خانماشماتن ماهی میخورید؟دربارداری

۱۷ پاسخ

نه نمیخورم

دکترمن گف هفته ای یبارمشکل نداره

نه نخوردم اصلن

والا من خوردم

من دو بار خوردم

من چند باری خوردم

سلام آزمایش قند در بارداری چند هفته باید انجام بدم من 23 هفته هستم چند هفته باید انجام بدم

جیوه زیاد دارع

متنفرم ازش

میگن بخاطر جیوه نوع ماهیش زیاد خوب نیست امادرحد رفع هوس عیب نداره هرروز یاهر ماه نخور باحجم کم عیب نداره

من چند بار با پلو خوردم

نهههههه اصلا من نخوردم

اصلااااا خیلی ضرر داره

نه جیوه داره

نه.

من تاحالا دوبار خوردم

نه خیلییییی ضررر داره

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی
مامان آرتین امیررضا مامان آرتین امیررضا ۱۰ ماهگی
مامان زینب مامان زینب هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱۲ ماهگی