نه نمیخورم
دکترمن گف هفته ای یبارمشکل نداره
نه نخوردم اصلن
والا من خوردم
من دو بار خوردم
من چند باری خوردم
سلام آزمایش قند در بارداری چند هفته باید انجام بدم من 23 هفته هستم چند هفته باید انجام بدم
جیوه زیاد دارع
متنفرم ازش
میگن بخاطر جیوه نوع ماهیش زیاد خوب نیست امادرحد رفع هوس عیب نداره هرروز یاهر ماه نخور باحجم کم عیب نداره
من چند بار با پلو خوردم
نهههههه اصلا من نخوردم
اصلااااا خیلی ضرر داره
نه جیوه داره
نه.
من تاحالا دوبار خوردم
نه خیلییییی ضررر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.