۶ پاسخ

فقط روش سنتی بلده من پسرم بردم اصلا راضی نبودم اصلا😑😑😑

.....

شریعتی اگر اونکه اول بنی هاشمیه منظورته نبر مامانم داداشمو۱۸سال پیش برد اصلااااا تایه مدت درگیز بود راضی نبود

منم بردم صدری عالی بود

من بردم صدری عالی بود

دوقلوهای داداشم پیش صدری بود خیلی عالی بود تعریفش رو زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان سهند و الوند مامان سهند و الوند ۱۵ ماهگی