مامانا برابچتون سرلاک از کی دادید؟

۴ پاسخ

سلام عزیزم
من تو تاپیکاتون خوندم ک دکتر گفته ک پای بچتون ب بیرونه بچه ی منم ب بیرونه ولی هر کی یچی میگ یکی میگ گچ گرفتع بشه دکتر ارتوپد میگ مشکلی نداره رفته رفته خودش بهتر میشه ی دکتر اطفال دیگ میگ باید کفش طبی بپوشه واقعا نمیدونم حرف کدومش درستع
شما ک تجربه دارین لطفا کمکم میکنین

بچه ها سلام کسی شیر خشک گیگوز نمیخواد خریدم حالا بچم نمیخور میخوره بالا میاره

۴ ماهگی

من دخترم ۱۳ روز دیگه ۶‌ماهش میشه میخوام براش بگیرم

سوال های مرتبط