۴ پاسخ

دایمتیکون از عصاره نعناع هستش اگ پنیری بالا میاره شاید رفلاکس داره و این بدترش میکنه

میخواس ببریش پیش دکتر خدایی اصفهان
نترس گشنه نمیمونه اون اضافیه ک میاره بالا

پیش کدوم دکتر بردی ؟

واسه دختر من ک تاثیری نداشت،
ممکنه هربچه ای متفاوت باشه

سوال های مرتبط