۹ پاسخ

و منی که دیسکم تند تند میزنم بیرون و تند تند متوکا بامول میزنم و بچه شیر میدم،😭

اره عزیزم

نه فقط استامینوفن خالی دیفین خیلی بد

غرغره کن نخور رو شیرت اثر می‌ذاره

نه من رفته بودم دکتر گفت فقط قرقره کن شیر میدی نخور

قرقره اش کن

من یبار خوردم اما کم

برا بچه خاب اوری و معتادی میارع حواست باشه زیاد نخوری رو شیرت تاثیر میزارع

بخور اشکالی نداره

سوال های مرتبط