نخور قرقره کن بریز بیرون
مشکلی نداره منم چندددد بار خوردم
اگر مرتب تخم شربتی رو داخل ابجوش بریزی بخوری اروم میشه
فکر نکنم مشکلی. داشته باشه تو بارداری دکتر بهم داده بود
اوو خودت ک مبخوابی هیچ بچه هم میخوابه خطرناکه خیلی برا بچه
فک کنم مشکل داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.