۶ پاسخ

نخور قرقره کن بریز بیرون

مشکلی نداره منم چندددد بار خوردم

اگر مرتب تخم شربتی رو داخل ابجوش بریزی بخوری اروم میشه

فکر نکنم مشکلی. داشته باشه تو بارداری دکتر بهم داده بود

اوو خودت ک مبخوابی هیچ بچه هم میخوابه خطرناکه خیلی برا بچه

فک کنم مشکل داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی