خانوما بنظرتون بهداشت فردا باز میشه؟؟

۴ پاسخ

صددرصد

آره من زنگ زدم گفتن هستن

اره عزیزم بهداشت همه جا بازه با 50 درصد نیرو کار میکنن

اره مراکز درمانی بهداشت اینا بازن فقط مدارس بسته

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان دوقلوها وشاهان مامان دوقلوها وشاهان ۲ سالگی
مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۶ ماهگی
مامان تپلک 👶🏼🩵🧸 مامان تپلک 👶🏼🩵🧸 ۵ ماهگی