خانما بنظرتون بهداشت هفته اینده باز میشه؟؟

۵ پاسخ

باید بهداشت مرکزی تون رو پیدا کنی ببری. ما دیروز بردیم دهکده المپیک تهران باز بود واکسن زدیم

من غربالگری دخترم نزدم بهداشت بسته بود بیمارستانم رفتم گفتن اطلاع نداریم

من رفتم زدم سه روزپیش

اینجا ک بازن

بله دیگه فک کنم ازشنبه بازباشن

سوال های مرتبط

مامان آریا و آوینا مامان آریا و آوینا ۶ ماهگی
مامان تپلک 👶🏼🩵🧸 مامان تپلک 👶🏼🩵🧸 ۵ ماهگی
مامان گل آفتابگردون مامان گل آفتابگردون ۱۲ ماهگی
مامان المیرا😍الین❤️ مامان المیرا😍الین❤️ ۱۲ ماهگی