بنظرتون تواین شرایط ساک بچه روجم کنیم

۱۷ پاسخ

شاید خنده دار باشه ولی من جمع کردم نه واسه این شرایط قبلش هم جمع کرده بودم

چیاگذاشتی توساک بچه؟

من که شستم و فردا جمع میکنم

اره ،منم امروز دیگع جمع کردم🥲
حداقل اماده باشه وسایلاش

من هنوز کم و کسری دارم ولی تا یکی دو روز آینده جمع میکنم

اره عزیزم

من هنوز وسایلایی مونده که نخریدم
جمع کردن ساک که بماند 🫠ایشالا خیره

منم می‌خوام جمع کنم این هفته .

اره حتما جمع کن

اره من جمع کردم لباساشم سایز صفرارو انداختم مینی واش شست همسرم پهن کرد اگه زودتر به دنیا بیاد همون سایز صفر براش اندازه میشه 🥺اگرم خدایی نکرده یه اتفاقی افتاد تو شهر خودمونم نبودیم لاعقل یه چیزی باشه تنش کنم 😭

جمع کن

من وسیله های نی نی رو امروز رفتم جمع کردم ولی داخل ساکش نزاشتم هنوز ،مال خودمم که هیچی جمع نکردم

اره من امشب جمع کردم

من مال نی نی رو جمع کردم ولی مال خودم رو نه الان هم اومدم خونه مادرشوهرم میترسن نمیزارن برم خونه خودم که برم ساک مو جمع کنم

صد در صد

من جمع کردم😭

هفته ات بالاس اره جمع کن

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۲ ماهگی
مامان دخترک مامان دخترک ۳ ماهگی