۱۱ پاسخ

صدای شادی مردم
صدای پایکوبی

فعلا آرومه، ما داریم می‌زنیم

منم میترسم بخوابم 😭

منم هرچی تاپیک میذارم نمیاد
سمت ما که صدا نیست میگن فعلا ما داریم میزنیم فقط

آدم ازهمین آرومی شک میکنه

منم میترسم بخوابم. اصلا حال سحری خوردنم ندارم

منم میترسم بخوابم خدا کنه تموم شه یه دل سیر شب ها باراحتی بخوابیم

نصف شب احتمالا باز بزنن این سکوته طبیعی نیس

آرومه بخواب

منم همچنان میترسم
صدایی نمیشنوم ولی دلم اشوبه

رشت اصلا
فقط صدای بوق مردم

سوال های مرتبط

مامان نفس فندق مامان مامان نفس فندق مامان ۱ سالگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۱ سالگی