خانوما آرومه یا هنوز دارن میزنن؟
#فرزندپروری
#بچه

۷ پاسخ

اینجام امن و امانه

اروم اروم
از دیشب تا الان راحت خواب بودیم

امن و امانه اینجا فعلا

ده دقیقه پیش زدن تپش قلب گرفتم دارم میمیرم خیلی نزدیک یود

اینجاک خبری نیست

اینجا میزنن😬

نمی‌دونم 🥹🥹🥹

سوال های مرتبط