سلام سرکلاژ و پساری چجوری هست ؟؟ بستری میکنن؟؟

۳ پاسخ

پساری نمیدونم اما سرکلاژ چون بیهوشی نداره معمولا صب تا عصره

برا خودت میگی عزیزم؟!

سلام یه روز بستری بودم واسه سرکلاژ

سوال های مرتبط

مامان فسقل🩷 مامان فسقل🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان قند عسل مامان قند عسل روزهای ابتدایی تولد