سلام بعد از سرکلاژ و پساری گذاشتن
ترشح آبکی عادیه؟

۳ پاسخ

منم دقیقا یه هفته بعد از پساری ترشحاتم زیاد شد

اگر سونو رفتی همه‌چی خوبه اره چون دهانه رحم تحریک شده ترشحات بیشتره

اره من مث اب میریخت
هوش مصنوعی گف ژل هایی ک موقه گذاشتن پساری زدن ریخته

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت زهرا مامان هدیه حضرت زهرا هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمدوعلی🫀 مامان محمدوعلی🫀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان فسقلی❤️ مامان مامان فسقلی❤️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آریا🫀 مامان آریا🫀 روزهای ابتدایی تولد