سلام بخوام سرکلاژ بشم بستری میکنن یا ن ؟؟؟
چجوری اصلا؟؟

۲ پاسخ

من شب قبلش بستری شدم فرداش 9صبح عمل کردم تا 1مرخص شدم

اره چن ساعتی رو بستری میکنن

سوال های مرتبط

مامان آریا🫀 مامان آریا🫀 روزهای ابتدایی تولد