مامانا با این وضعیت چطوری زایمان کنیم😭

۶ پاسخ

منم خیلی استرسشو دارم

من قرار بود امروز دکترم بهم نامه سزارین بده زنگ‌زدم میگه دکتر رفته مسافرت و تا چهارشنبه هم نمیاد و بااین اوضاع معلوم نی چهارشنبه هم بیاد یا نه😭😭😭😭😭خیرسرم کلی با خودم کلنجار رفته بودم که سزارین اختیاری بشم ک الان لنگ‌در هوا موندم...

بابا طبیعی هستی مگ میخوان نگهت دارن ک میترسی یدقه میری میاریش فرداش چشم ب هم بزنی مرخصی

اونایی ک مبخوان طبیعی بیارن راحتن دیگه همه جا میشه آورد سزارینیا بیچاره شدیم

من به این فکر میکنم از ایم به بعد چه جوری باید بگذرونیم زایمان که هیچی

مث همه زایمان میکنیم دیگه
زمان جنگ تحمیلی ۸ سال طول کشید اون همه ام بچه دنیا اومد

سوال های مرتبط