۹ پاسخ

چرا نباید ادم وقتی یک ماه و نیمه میدونه ک شرایط جنگیه نباید حداقل ده تا سهمیه شیرخشک بچشو توی خونه بخره

وقتی میدونم جنگه قراره بچم گشنه بمونه کی بفکر بچه منه چرا نخرم من ۶تا از قبل داشتم همیشه چند تا ذخیره میگرفتم دیروز هم چندتا گرفتم سهمیه تموم شد آزاد گرفتم قبل جنگ درست گیر نمیومد حالا که دیگه جنگه

منم رفتم دوتا گرفتم دارخونه اشنامون بود هرچی گفت ببشتر بت بدم گفتم نه بزار گیر بقیه بیاد

من به مقدار لازم خریدم دختر من هم شیر خوشک هم سینمو میخوره ۵تا خریدم دارم استفاده میکنم شوهرم میگفت همه با جعبه میخریدن واقعا همین مردمه ک همه چیو قرون کردن یعنی چی نتونی یه پوشک مای بی بی پیدا نکنی 😑

بچه شیر خشکی نداری اونه راحت میگی.بچه من ماهی ۱۷ تا شیرخشک بخوره.یکی و دوتا برای ۴ روزشه.من ده تا سهمیشو گرفتم برای دو هفته میره.بنظرت زمان زیادیه؟؟؟
در ضمن برای گرفتن بچت ی حضانت موقت بگیز برو دنبال بچت.نمیخاد یک ماه و دوماه صبر کتی.من وکالت خوندم.برو رفتر قضایی بگو ی حضانت موقت سریع میخام

خدا لعنت کنه همچنین بی شرف هایی رو
دختر من شیرخشک سوپرامیل میخوره همیشه یدونه میگیرم شرایط مالی خوبی ندارم بیشتر بگیرم خودمم شیرم کمه ،امروز هر داروخانه ای رفتم گفتن نداریم تموم شد😭 تو این وضعیت جنگی من از کجا برم تهیه کنم شیرخشک آخه
نه بیومیل هست نه سوپرامیل
به زور نان گرفتم خدا کنه بهش بسازه

ماهایی ک بچمون فقط شیرخشکیه هیچیم شیرخشک نداره فقط یه باز شده اکثر داروخانه هام میگن نداریم چرا نباید نگران باشیم بگردبم شیرخشک ذخیره کنیم بعد بچمون چیکار کنه پس!!؟

اره بخدا اخه بچه ها چه گناهی کردن دیروز هر جا رفتیم گفتن نداریم فقط ذوتا گیرمون اومد اونم آزاد خودمون همه چی میتونیم بخوریم بچه ها چی؟؟

افرین
همه به فکرخودشونن فقط

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۵ ماهگی
مامان علی و محمدطاها مامان علی و محمدطاها ۱۶ ماهگی
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان ملیسا مامان ملیسا ۶ ماهگی