۱۸ پاسخ

دیگه بابا ترامپتون که قرار بود فقط رهبری بزنه که زد ناراحتی نداره از فردا همه چی گل و بلبل

حالت خوبه.؟؟؟

دورت بگردم الهی منم صدا رو شنیدم کجای شمااااااااا

اره اعلام کردن وای جنگ چجور میشه

نزدیک ماام خیلی صدای بدی اومد
خیلی نزدیک بود بهمون
رهبرم که کشتن ب.ی.ناموسا
ای خدا خودت رحم کن

من از صدای زیاد بیدار شدم ترسیدم خیلی کجارو زدن

ماهم صداروشنیدیم سه بارپشت سرهم

کجای اهوازی
وای قلبم داره می ایسته از ترس خدایا

کجای اهوازین کاش بگی

رهبرکشتن خدا

کجای اهوازی؟

کجای اهوازه بگو توروخدا

عزیزم انشالا خیره ب خودت استرس نده منم استرس گرفتم سینم درد میکنه

ماهم لرزیدیم

نگران نباش عزیزم خدابزرگه

کجایییییی

الان زدن کوجای اهواز هستین

کجایین شما؟

سوال های مرتبط