۲ پاسخ

هورمون هات بهم میریزه
دیواره رحم ضخیم تر میشه
اماده میشه برای لانه گزینی ولی لقاح ک صورت نمیگیره اینجوری میشه

لخته را که همه دارن..بزرگ وکوچیک ماه به ماه فرق داره..من یه بار اقدامم یه لخته بزرگ سیاه مثل قیر دفع کردم..پاکسازی رحم هست

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🥺♥️ مامان جوجه 🥺♥️ هفته بیست‌وچهارم بارداری