منم هشت روزه انتقال دادم سه چهار روز مطلق باشه در حد یه دسشویی. بعدش تکون بخور ولی نه دیگه خیلی. من. دراز میکشم ولی خب یه ساعت یه بار یه دور میزنم.
۳روز اول استراحتت بیشتر باشه عزیزم
بعد از اون اروم اروم قدم بزن چون استراحت مطلق سمه برات انشالاه که دامنت سبز بشه با خبر خوب بیایی🫂
انشالله مثبت باشی🥹😍😍😍😍
به نظرم تحرک نداشتن اصلا خوب نیست فقط کارای سنگین نکن و خیلی خم نشو به شکشمت فشار نیار مهم تر از همه استرس نداشته باش و تغذیه مناسب
هیچ کاری نباید بکنی فقط بخوابی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.